Drodzy Mieszkańcy,
W związku ze znacznym pogorszeniem się sytuacji epidemicznej w kraju, zawiadamiamy, że od dnia 22.03.2021r. (tj od poniedziałku) odwołuje się bezpośrednie przyjęcia stron w siedzibie Spółki.
Prosimy, by swoje sprawy starać się załatwiać telefonicznie (33-475-11-30) bądź e-mailowo (sekretariat@tbs.zywiec.pl).
Jednocześnie informujemy, że ewentualne skargi i wnioski (w sprawach niecierpiących zwłoki) będą przyjmowane przez Prezesa Zarządu ŻTBS Sp. z o.o. (lub osobę przez niego upoważnioną) we wtorki w godzinach od 13:00-15:00 telefonicznie – za pośrednictwem sekretariatu.
Osobiste przyjęcia interesantów będą realizowane wyłącznie w drodze wyjątku, w sprawach o szczególnym znaczeniu, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu konkretnego terminu z wybranym pracownikiem.
Informujemy również, że realizacja zgłaszanych usterek i awarii zostanie ograniczona jedynie do tych, które w istotny sposób wpływają na zagrożenia życia i zdrowia Mieszkańców.
Zarówno pracownicy, jak i firmy świadczące usługi remontowe oraz konserwacyjne w zasobach zarządzanych przez ŻTBS Sp. z o.o., w celu ograniczenia transmisji wirusa zawieszają wszelkie wizyty oraz prace w lokalach mieszkalnych do odwołania.
Pozostałe zgłoszenia będą realizowane według kolejności ich przyjmowania po zakończeniu obowiązywania obostrzeń.
Z góry przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikłe na skutek wprowadzonych ograniczeń, niemniej jednak liczymy na Państwa zrozumienie.